No-nonsense mentaliteit

Cooman Advocatenkantoor werkt op no-nonsense basis. Keihard wordt gewerkt aan het bereiken van het best mogelijke resultaat in alle kwesties die zich daarvoor lenen. U zult vroegtijdig gewezen worden op kansloze zaken of problemen die via een andere en goedkopere weg dan een advocaat kunnen worden benaderd.

Mr. Cooman beperkt zich niet tot de traditionele rol van advocaat, maar denkt graag actief met u mee. De combinatie van deze adviesfunctie, een uitstekende kennis van de juridische materie en oplossingen op maat, vertegenwoordigt voor de cliƫnten van Cooman Advocatenkantoor een duidelijk toegevoegde waarde. Met een kritische blik en in goed overleg met u wordt gezocht naar de beste oplossing. Zonder poespas, en vooral zonder afstand.

Klachtenregeling

Ons kantoor zal er alles aan doen om u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Toch kan het voorkomen dat u ontevreden bent over een bepaald aspect van onze dienstverlening. Wij verzoeken u uw bezwaren eerst aan ons kantoor voor te leggen. Voor onze interne klachtenregeling wordt verwezen naar onderstaand bestand.

Kantoorklachtenregeling Cooman Advocatenkantoor..pdf

Mocht ons overleg onverhoopt in uw ogen niet tot een bevredigend resultaat leiden, dan kunt u een klacht indienen bij de Geschillencommissie Advocatuur, zie https://www.advocatenorde.nl/585/consumenten/geschillencommissie-advocatuur.html.

Privacyverklaring

De privacyverklaring van het kantoor vindt u hier: Privacyverklaring.pdf